Konsert 9 Oo La La (18/7/09)



Salam..kengkawan blogger dan pengunjung setia blog..sowi2..lama x update..agk bz gak la..ramai gak tanye..hehe..ad kesempatan nih, ak update la sket...jgn le marah lmbt2 2..

camni citer dia...kuikuikuikuikui...klako+segan plak...

my journey mula2 start nek bas la kan kat sri putri..apebenda ntah nama bas 2..haaa.Cepat Sedia..
pas2 sampai kat Shah Alam area 2 lebih kot..b4 tu bas 2 masuk Pudu lu.hampeh..ak dah pening dah..ngan jalan jammed nyer..

sampai kat Shah Alam..ada jmpa membe aku jap..ak knal dia kat tagged..huhu..laypark2 punya pasal dah sampai kol 3 lebih kot..pas2 ada sorg lg membe aku dtg amek...

Along datang amek pas2 terus pg PAS(Plaza Alam Sentral)..pusing2 la cari parking..last2 jmpa gak kat sblah dataran 2..huhu..

dah masuk dalam 2, ak SMS la papa Emeer gtaw dah sampai..diorang ngah rehearsal kat atas...aku pusing2 bawah lu..cari port2 nk lepak jap..pusing2 ngan Along kat si2..ramai giler org beb..adush..naek pitam aku tgk..macam ulat ape ntah....hahahah..

dalam kol 5 lebih papa emeer SMS suh aku masuk dalam Sri Pentas tgk diorg rehearsal..pas2 ak ajak ar along..segan2 plak dia..huhu..dah masuk dalam 2.laypark la skali ngan yo(adik emeer) n mama emeer..tgk diorg rehearsal untuk live mlm 2..gmpak gak gaya rehearsalnya....

ngan Afiq agi..wak2 Rehearsal nih..dia nyanyi lg JefryDin..

mmg mantap la..dah abis tgk diorg ajak minum2 kat food court depan 2..hurm..pg la lepak2 skali..minum2..pas2 borak2 cam biasa..sgan plak nk take pic..huu..pas2 diorg balik otel..

k..pas2 lepas maghrib kitorang pusing2 lagi kat dalam PAS 2..pg survey2 barang jer..bukan beli pon...hurm..dalam pada masa yg sama..ada 2 org lagi membe aku nk dtg tgk konsert nih..
aku tunggu la kat luar pintu masuk 2...sorg nama bey, sorg nama usop..hurm..lepak2 dlu..

dalam kol 9.15 kitorang masuk..punye la ramai penyokong sha n amira tmasuk la reen...
emeer punye penyokong sket je masa nih...xper2..tunggu final konseert..meriah nnti penyokong baju oren..ahahah.....


ni pic blur gak..x bagus tol camera nih...


hurm..malam ni emeer nyanyi lagu Masih Jelas(Aizat)..gile superb suara dia..haha...lebih2 plak aku nih...hurm..kptsan dia reen yg x dpt pg konsert final..sedih2...haha...ingat 4 org..tp rupanye btol hanya 3 org ke final...huhu...

pic blur plak..jauh sgt la nk zoom..

ni ada sikit2 paparan untuk korg tgk...jgn marah ar..ak dpt agak ape feedback dia...hahah..layankan....

masa ni pas konsert la..Dapat masuk Final..Bz, nasib smpat panggil...


take pic ngan Afiq (dulu IdolaKecil)..kat luar Sri Pentas ni..

pas abis jer konsert nih..kitorg pg lpak kat simple kat luar..dkat nga dataran 2 la..hurm..aku berempat..papa Emeer SMS la..pas diorg tukar pakaian lepak2 skali minum2 makan la..

hurm..tunggu punya tunggu diorg dah sampai kat si2..kitorg plak lmbt..
kitorang berempat..ak,bey, usop n along...huhu..

time lepak ak x smpat plak nk take pic..campor sgan plak kan..dah la time 2 ramai gak artis2 minum kat si2..x pasal2 nk take pic plak kan..hurm..aku bwk la laptop masa 2..online kat c2..pas2 emeer nk check web dia..pas2 dalamm sejam lebih borak2 ak ajak blah la kan..coz diorg penat la..pg2 sok emeer ada segmen plak kat nasi lemak Kopi O..hurm..2 yg nak nek otel berehat awal plak 2..
pas2 aku balik lepak umah usop..yg len blek la umah msg2..huhu..

bersambung!!!!!!!!!!!!! wait ar....

2 Komen yer...:

  1. bey said...:

    aii..aku pun ade join skali ker??
    hehe...
    bey tggu entri yg akan dtng k..
    x sbr plak nak baca...hehe...

  1. JOY Eisk said...:

    ada la bey...yups..tunggu2..banyak lagi pic2 menarik..huhu

Post a Comment

KoMen Yer Kat Sini!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Layanzzzz

Please Pause if Don't Like..Thanx...

Statistic???

Its Me..

My photo
Hurm..siMplE peRsoN..

Teman Baik..

Anak Pahang

Online X?

Jom Borak Jom...


ShoutMix chat widget

1 Malaysia

Renungan Bersama....

Entri yg Lama2~