Final Konsert Oo La La (25July09)

Salam..bertemu lagi untuk entry nih..hehe...ape erk nak citer...

k..ak mula ngan planning la kan...payah gak nk start citer nih...hehehe..

okla..hurm..25july ari 2..ak pg la S.alam dari jb..drive sndiri la..sbb tiket bas xder yg lewat malam punye nk balikke JB...sbb keesokan ari nye aku ada tournament paintball untuk SUKAM..hurm..macam penat je bunyinya kan..tp 2 la kan..nk wat camne..sib baik masa balik JB usop tman aku balik sini...huhu...ad agak la teman balik memalam..opss..pepagi..hehe...

aku bertolak kol bape erk dari JB ari 2? dah lupa ar.. pg jugak la kot..lam kul 9 pg la..siap2 isi minyak smua kat SKudai nih..herm..hehe..ak teruskan perjalanan ke Shah Alam..ikut highway la kan..pas2 singgah jap kat ayer keroh kot..lepak2 sarapan kat situ lu..huhu...pas2 gerak lagi...

sampai kat signboard aku call nan..eheh..ak konpius nk kuar exit blah mana..pas nan xplain sket2..ak men blasah jer..ikot sdap ati,,jnji nmpk signboard shah alam kan....hehe...aku kuar ikot exit..ala..time2 camni plak leh lupa kan...hurm..x ksah la..

pas aku kuar pada 2..aku pusing2 la cari jalan nk pg umah bey..hampeh...punye la pening..kesana kemari..sampai ke puchong aku pegi..punye la belasah..padahal dah btol aku lalu kat stadium ngan masjid sultan 2..ceh..camne lak leh x perasan..dah la keta banyak wak2 tuh...rimas2...

last2 park kat sebelah PAS(plaza Alam Sentral)..ak call la Bey..dia dtg ngan membe dia..amek aku kat si2..huhu..sonang citer...pas2 aku pg ar lepak umah bey jap..aku sbnrnya masa 2 macam pening kepala sket..macam nk demam..coz panas sgt cuaca ari 2...aku tido jap umah bey..rehatkan badan..penat sey!!

hehe...pas asar..mandi2 n solat smua..aku ajak bey gerak pegi PAS..papa emeer sms suh dtg amek pas masuk..aku request 20 ari 2..huhu..sbb ada fan nk dtg..hehe..tunggu punya tunggu..last2 ak lepak jap ngan ateh emeer..ngan suami dia..abg edy..pas2 anak dia b2 org..hurm..pas2 aku pic makan jap ngan Bey kat bawah..

Pas siap2 makan KFC sambil borak2 tuh..(lupa nk snap pic) segan la x abis...hehe..sape suh Bey order banyak..hurm..pas2 kitorg pg surau kat tingkat 5 kalau x silap..hehe..ramai plak org dalam 2...dah siap2 pg smyg 2..ak g la jmpa abg edy tuh...dia kasi aku pass masuk..pas2 bagi T-Shirt kat ak n Bey..huhu...aku kasi la plak Banner yg bawak dari JB 2...tempah kat tman U tuh...(usop yg design..Credit to Usop..hahahhaha)...


ni banner..Usop yg design..hahaha...


pas2 kitorang tunggu la usop n Nan sampai..dalam masa yg sama..aku smpat la bborak ngan pemint2 emeer n cikgu2 dia yg dtg..hehe..ramai gak la..mau x..dua bas..tp 1 bas plak sesat kat damansara..abis polis iring diorg ke PAS>...hurm..lewat sket la smpai..fan2 suma dah masukk..

ak tunggu bas 2 sampai dulu..nk bagi pass masuk...masa 2 abg edy bg pas suh passing..dia pg amek baju jap kat mana ntah...aku pon kasi la pada fan2 emeer 2...dalam kol 9 kot..kitorg dah kena masukk..pin2 nk kena ttp...huhu...dah masuk dalam..hehe..ramai giler..pening sey..kitorang dok blakang jer..biasa la..segan siot..masuk tv kang malu jer dok depan2 nih..heheh....

xperla..korg layan pic2 ni dulu taw...


ni masa lom start agi..ak smpat snap..bygkan jauh x kitorg duduk..tp dkt ngan speaker taw..

lepas persembahan pembukaan...hehe...smpat lg snap..walaupun blur...

masa konsert Final ni emeer nyanyi lagu Syair Laila Majnun (duet ngan papa dia), Sampai SYurga n Patah Hati(duet ngan Lan MUH)..

Alhamdulillah..x sia2 usaha mereka...akhirnya emeer ditabalkan menjadi juara Oo La La musim pertama..hehe..berbaloi gak ak pi Shah Alam ni..ramai gak jmpa fan2..huhu...

lyn pic ni dulu...hehe...

papa emeer n is sdg mlyn peminat..aku snap jer..kire ape..hehe..

Juara Oo La La....

persembahan sekali lagi Oleh Champion..hehe..

bey n nan..tunggu aku kat luar plak..ramai sgt org kt dlm...

Fan club emeer yg dtg dari jauh mahupun dekat....Mana ak? nmpk x?

lagi satu..ish2..gawat nih...macam2 gaya ada...


penat sey...aduh2...

layan Oo La La..haha...

With Nan..(Bey x amik gmbr pon ngan ak..hahhaha..mana ko pegi erk)...


korg pon posing erk..Usop dah trn bawah dulu..cit!!!


hehe..smpat lg aku amek gmbr ngan family emeer...
dari kiri..ateh dia(k.linda) ,ayahteh(abg edy),anak dia, yo, yaya n mama emeer...


ni pic kedua..versi duduk plak..haha...smua muka dah penat n letih bersorak kot...hehe...

mlm 2 jugak ak pegi umah usop..dia packing2..n then aku balik JB ngan dia pagi2 tuh...3 kali berhenti tido..show mant..lengang je jalan...

0 Komen yer...:

Post a Comment

KoMen Yer Kat Sini!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Layanzzzz

Please Pause if Don't Like..Thanx...

Statistic???

Its Me..

My photo
Hurm..siMplE peRsoN..

Teman Baik..

Anak Pahang

Online X?

Jom Borak Jom...


ShoutMix chat widget

1 Malaysia

Renungan Bersama....

Entri yg Lama2~