Konsert Kedua Oo La La






Konsert Kedua Emeer Iskandar kat Oo La La..

(Naluri Lelaki)

Naluri Lelaki

Aku, adalah lelaki,
yang tak pernah lelah,
mencari wanita
Aku, adalah lelaki,
yang selalu gundah,
menunggu wanita ku, o~o~o…

[#:]
(Oh) Aku, adalah lelaki
yang pantang menyerah,
memikat wanita
Aku, adalah lelaki,
yang selalu ingin,
dibuai wanita ku, oh…

[*:]
Tolong dekati aku
Tolong hampiri aku
Tolong jamahi aku
Agar aku bijaksana
Agar aku bahagia
Agar aku merasakan, cin-ta, wo~…

[Reff:]
Naluriku sebagai lelaki,
membuatku menginginkan berjuta wanita di sisiku
Naluriku sebagai lelaki,
membuatku merindukan, pujaan dari wanita


0 Komen yer...:

Post a Comment

KoMen Yer Kat Sini!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Layanzzzz

Please Pause if Don't Like..Thanx...

Statistic???

Its Me..

My photo
Hurm..siMplE peRsoN..

Teman Baik..

Anak Pahang

Online X?

Jom Borak Jom...


ShoutMix chat widget

1 Malaysia

Renungan Bersama....

Entri yg Lama2~